top of page

Glennirvin Group

Public·15 members

Voyetra Record Producer Midi Crack [Extra Quality] 14



I got it working by exporting the Record Producer setup registry keys from my old, dying XP system to another XP system and even to a W-7 32-bit system! Read how to do this here: -39-voyetra-setup-registry-record-producer-deluxe .If you think this is too complex for you, I have a software installation file (5.01.5xxx from nov. 2006) and a registry key file. If anyone is interested, mail me: rp@johnvanhulst.eu




Voyetra Record Producer Midi Crack 14



Just upgraded to a Win 7 64-bit system, and really missing Record producer. Just bought Mixcraft...what a waste of effort that is. They are trying to do things based on loops these days, which doesn't work for a real composer. The midi part of the program just doesn't work intuitively. Record Producer was much better at this. I'm gonna try the Win XP virtual machine in Win 7 and see if I can still use the old program. Depens on whether it recognizes all the abilities of the sound card.


i was testing out record producer last night. Couple weeks ago picked up a Sound Blaster X-Fi Titanium PCI Express. When i plugged the mic in and was testing out recording in melodyne, the sound was coming out after you'd speak. An echo.. turned off all the soundcard effect bells and whistles but it was still doing it. Something seemed wrong with the card but looking around the net sounds like they got latency issues. So i'm testing out in record producer and i'd have some midi dots and was testing out recording the what you hear to wav. I play it back and was sounding like an echo. Look at the wav and its showing up later. I said enough with this soundcard, but i gotta keep soundblaster cause gotta use the soundfont bank manager and creative vienna soundfont editor.. so kinda stuck. noticed a higher end card the X-Fi Titanium HD PCIe. Says "Pristine audio recordings with ultra low latency. ASIO recording support with latency as low as one millisecond and minimal CPU load for precise audio recordings." Ordered that today. Figured maybe there was some latency setting where i could fix this snafu.


Now i go to the 'record producer'.. lets test out recording the mic. Then play that back and record what you hear and see what it looks like.. yeah getting an echo when i play both those back. Look at it, and its 0.08 sec behind. There's not any sort of latency setting in record producer.. so strike there.


Next i try some midi dots and record that in wav.. i play it back.. big echo. The wav is showing up like 0.25 sec later. I'm there wtf.. so i look at the midi dots as its playing and not getting any noise till later on in the notes. I look at it and yeah its recording what is hearing but seems like its not playing the notes till later. Its not so much a recording latency as the midi playing later.. its not all the dots that play in bad timing seems like your whole mix would just have to be moved that much to get it in sync with other wavs later. So it could technically work and could manage and work around it.


But thru all this i kept getting the grey screen flashes, as usual.. not the whole screen, just the working area.. so the top bar stays and the vertical midi keyboard stays along the left but that whole editing window section and the wav editing section, it all just goes solid grey whenever there's a screen flash every oh its at least every minute.. and it stays grey until you minimize the program. With dop i could have a blank notepad in another window and switch back and forth to that and it clears it up. With record producer here in windows 7 that doesnt clear it up and have to minimize and maximize rpd, then it loses track of what section you're at and gotta refind it. Or you could switch from the midi window to the wav and it'll clear it up.


Anyways.. all that was missing was the multi track recording program. Have a couple search pages looking around for stuff and was like.. ugh.. testing new software.. i'm used to the dop layout like come on. Went and got the mixcraft today and started it up and took a look at the layout and went, oh my god.. and closed it.. hahaha.. i'm there, no i gotta look into this dop thing. Maybe something where i can run the 16 bit or who knows. Then as i was surfing around seen somebody mention record producer. Remember checking that out but didnt like the black background and white writing and you look away and still sorta see shapes. I dunno.. but yeah then i tested out the demo and was there, right on.. it works in windows 7! heh-heh!!.. but then i get here at the hitsquad and yeah not so good news once nobody can get past the demo expiring in 7 was looking like. Plus i was there, enough i'll just buy it.. but ya can't!!! like so stupid that even if you wanted to, its gotta get the authorization code from them first.. and they're defunct. like come on. what a runaround.. if you're gonna shut 'er down, ya schmucks at turtle beach, let it be free or something.. jeez.. what a run-around.


So i was trying out these registry cleaner programs to maybe be able to uninstall the demo and be able to reinstall it every month.. hey at least it would work. Naw.. nothing in the AppData folder either you can take out. I was starting to give up but thought of looking thru crack sites. Found one but it wasnt for record producer deluxe.. it was just record producer. Plus ya gotta get the same version. Had a hard time finding both of them.. like earlier today if nobody on here at hitsquad mentioned that 4shared to find that deluxe demo, i wouldnt have found it on the net.. thats how bad it is.


Do you know where I can actually download any version of the Voyetra Digital Orchestrator? I tried the download link with hitsquad but its asks for me to sign in as a voyetra member. I don't even know where to begin on that one. Once I get at least a demo version i can google some cracks to get it working...


I might... not sure but I can give it a try. I found this website to be helpful: -49-voyetra-setup-registry-record-producer-deluxe . If that doesn't help, write me at my address below. Thanks. Oh and one question: does RPD has reverb effect for audio? I don't on mine and I am wondering if that is normal. Thanks again.Robby 350c69d7ab


  • About

    Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

    bottom of page